Persbericht 24 januari 2018

Onder de noemer “ Koersen op Krachtige Dorpen” heeft de VVD Wijdemeren op maandag 22 januari tijdens de Algemene Leden Vergadering de aftrap gegeven voor de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart a.s.

Ons verkiezingsprogramma  vat een aantal belangrijke speerpunten samen waarmee wij de campagne ingaan. Speerpunten die ook raakvlak hebben met de procedure die door de provincie is gestart om Wijdemeren te fuseren. Deze fusieprocedure zal een groot deel van de komende raadsperiode het werk van de gemeenteraad domineren.

De VVD is niet tegen een fusie, maar wél tegen een fusie met Hilversum alleen. De VVD Wijdemeren is alleen voorstander van gemeentelijke herindelingen als die uiteindelijk leiden tot één gemeente in de Gooi- en Vechtstreek. Wat het ook worden zal, onze slogan is niet alleen een campagneslogan, maar ook onze leidraad voor de onderhandelingen over de toekomst van Wijdemeren. De VVD zal vol inzetten op het behoud van het eigene van onze dorpen en kernen, het verhogen van het serviceniveau van de gemeente en het verlagen van de belastingen.

De VVD maakt zich sterk voor een kleine en doelmatige overheid, dienstbaar aan de burgers.

Een overheid die ruimte geeft aan lokale initiatieven, zowel van burgers als van bedrijven.

Al onze speerpunten, het volledige verkiezingsprogramma en uiteraard onze kandidaten staan op onze website www.vvdwijdemeren.nl

Bestuur VVD Wijdemeren

24 januari 2018